Frisch aus dem Netz und für jeden Spieler und SL definitiv lesenswert ... (click mich)
1. Do not steal another player's thunder. If you can tell it is another PC/player's moment to shine, then shut the f^&( up and do not ruin it.
2. If the GM is trying to set a mood, either help set the mood or shut the f^&( up and do not ruin it.
3. Be ready when your turn comes.
4. All mistakes are …
Worum es hier geht
Fr Apr 11, 2008 11:45 am
Frisch aus dem Netz und für jeden Spieler und SL definitiv lesenswert ... (click mich)
1. Do not steal another player's thunder. If you can tell it is another PC/player's moment to shine, then shut the f^&( up and do not ruin it.
2. If the GM is trying to set a mood, either help set the mood or shut the f^&( up and do not ruin it.
3. Be ready when your turn comes.
4. All mistakes are final. If a (rules)-error occurs, time is not stopped or reversed. Events continue.
If the mistake occurs during combat and if it is discovered within the same round that it occurred then the player or GM can redo the action. If the mistake occurs outside of combat then all results are final after a minute of character time. Events triggered by mistakes must be explained.
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Fremder, wenn Du Interesse an unseren Pen & Paper Runden oder an der Play by Post Runde hast, zögere nicht, Dich anzumelden und uns das mitzuteilen. Unsere P&P Runden finden in Bonn statt, neue Mitspieler sind willkommen. Nach Anmeldung werden die einzelnen Systeme und Spielrunden offenbar.
Mitspieler, bedenke die Erfahrungen der Spielabende hier zeitnah einzutragen, damit Du auch zur folgenden Session ausreichend vorbereitet den Schrecken gegenüber treten kannst.
1. Do not steal another player's thunder. If you can tell it is another PC/player's moment to shine, then shut the f^&( up and do not ruin it.
2. If the GM is trying to set a mood, either help set the mood or shut the f^&( up and do not ruin it.
3. Be ready when your turn comes.
4. All mistakes are final. If a (rules)-error occurs, time is not stopped or reversed. Events continue.
If the mistake occurs during combat and if it is discovered within the same round that it occurred then the player or GM can redo the action. If the mistake occurs outside of combat then all results are final after a minute of character time. Events triggered by mistakes must be explained.
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Fremder, wenn Du Interesse an unseren Pen & Paper Runden oder an der Play by Post Runde hast, zögere nicht, Dich anzumelden und uns das mitzuteilen. Unsere P&P Runden finden in Bonn statt, neue Mitspieler sind willkommen. Nach Anmeldung werden die einzelnen Systeme und Spielrunden offenbar.
Mitspieler, bedenke die Erfahrungen der Spielabende hier zeitnah einzutragen, damit Du auch zur folgenden Session ausreichend vorbereitet den Schrecken gegenüber treten kannst.
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